باحضور دبیر هسته حکمرانی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی نحوه نقش آفرینی پژوهشکده مدیریت اطلاعات و مدارک اسلامی در حکمرانی فرهنگی بررسی شد به منظور تبیین حکمرانی فرهنگی و جایگاه پژوهشکده مدیریت اطلاعات و مدارک اسلامی در عرصه حکمرانی مدیریت نظام دانش اسلامی جلسه هیئت رئیسه پژوهشکده با حضور دبیر هسته حکمرانی پژوهشگاه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی، روز چهارشنبه 14 تیر 1402 نشستی با عنوان نحوه نقش آفرینی پژوهشکده مدیریت اطلاعات و مدارک اسلامی در حکمرانی فرهنگی با حضوردکتر پرکان، دبیر هسته حکمرانی در پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی برگزار شد.

      


در ابتدای جلسه دکتر پرکان به تعریف حکمرانی و اضلاع سه گانه آن پرداخت و ضمن تعریف حکمرانی فرهنگی به نقش مدیریت اطلاعات در این زمینه پرداخت.

سپس مدیران پژوهشکده به تشریح فعالیت های صورت گرفته در خصوص مدیریت علوم اسلامی پرداختند و نسبت این فعالیت ها و نقش آن را در حکمرانی مدیریت نظام دانش اسلامی مورد بررسی قرار دادند.

در این جلسه پیشنهاد شد ماموریت های پژوهشکده و گروه ها برای نقش آفرینی و ملموس در حکمرانی فرهنگی بیشتر، مورد بازبینی قرار گیرد. و در جلسات آینده این ماموریت ها و نسبت آن با حکمرانی مورد بررسی قرار گیرد.

منبع: پژوهشکده مدیریت اطلاعات و مدارک اسلامی
کلمات کليدي
هسته حکمرانی اسلامی, اخبار پژوهشکده مدیریت اطلاعات و مدارک اسلامی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی
 
امتیاز دهی
 
 

[Part_Lang]
[Control]
تعداد بازديد اين صفحه: 223
Guest (PortalGuest)

پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامي - دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه قم
مجری سایت : شرکت سیگما