به همت اداره فناوری اطلاعات: درگاه خدمات فناوری اطلاعات پژوهشگاه راه انداری شد در نشست شورای مدیران پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی که با حضور رئیس پژوهشگاه، روسای پژوهشکده ها، مراکز و ادارات برگزار شد، درگاه خدمات فناوری اطلاعات پژوهشگاه ارائه و رونمایی شد. به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه علوم وفرهنگ اسلامی،مراسم رونمایی از درگاه خدمات فناوری اطلاعات پژوهشگاه در نشست شورای مدیران این پژوهشگاه، برگزار شد که یکی از اهداف راه اندازی این درگاه علاوه بر ارائه اطلاعات و خدمات متناسب در رابطه با هر یک از سامانه های بکارگرفته شده در پژوهشگاه، امکان دسترسی به سامانه ها در کمترین زمان ممکن است.



محصولات نرم افزاری پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی در 5 دسته بندی سامانه های پژوهشی، اپلیکیشن های موبایلی، پایگاه های اطلاع رسانی، نرم افزارهای ویندوزی و نرم افزارهای اداری-سازمانی در این سامانه ارائه شده است که در هر یک از این بخش ها، لیستی از نرم افزارهای آن دسته نمایش داده می شود. ضمن اینکه در صفحه اختصاصی هر محصول نرم افزاری، ضمن نمایش اطلاعات محصول، معرفی محصول و ویژگی ها و امکانات آن ارائه شده است.پ



سهولت دسترسی به سامانه های مختلف، ارائه اطلاعات متناسب درمورد سامانه ها و محصولات فناوری اطلاعات پژوهشگاه و اطلاع رسانی متمرکز و کمک به معرفی و اشاعه سامانه های مختلف در یک نظام یکپارچه اشاعه را از مهمترین ویژگی های درگاه خدمات فناوری اطلاعات پژوهشگاه است.
درگاه خدمات فناوری اطلاعات یک کاتالوگ آنلاین محصولات فناوری اطلاعات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی است و پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی به دلیل گستره و تنوع  فعالیت های پژوهشی و تعدد سامانه های خدمت رسان به پژوهشگران و محققان، اقدام به تجمیع سامانه های خود در یک درگاه نموده است که از طریق آدرس apps.isca.ac.ir در دسترس عموم می باشد. 

 
منبع: روابط عمومی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی
کلمات کليدي
اداره فناوری اطلاعات, آیین رونمایی از آثار پژوهشگاه
 
امتیاز دهی
 
 

[Part_Lang]
[Control]
تعداد بازديد اين صفحه: 219
Guest (PortalGuest)

پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامي - دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه قم
مجری سایت : شرکت سیگما