به همت اداره فناوری اطلاعات: شصت و چهارمین جلسه شورای فناوری اطلاعات پژوهشگاه برگزار شد شصت و چهارمین جلسه شورای فناوری اطلاعات پژوهشگاه با حضور دکتر لک زایی رئیس پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی و اعضاء شورا با هدف بررسی برنامه های فناوری اطلاعات پژوهشگاه در سال 1401 برگزار شد. به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین دکتر لک زایی"رئیس پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی" در شصت و چهارمین جلسه شورای فناوری اطلاعات پژوهشگاه ضمن تاکید بر کیفیت در محصولات نرم افزاری پژوهشگاه گفت: یا نباید محصولی تولید شود یا اگر تولید می شود باید در قد و قامت پژوهشگاه باشد و از تولید محصولات ضعیف اجتناب شود.

                        

وی با تاکید بر بررسی سامانه ها و نرم افزارهای تولید شده پژوهشگاه گفت: اداره فناوری اطلاعات بایستی ضمن بررسی سامانه ها و سایت‏های تمامی بخش‏های پژوهشگاه، بر وضعیت آنها نظارت مداوم داشته باشد.
معاون پژوهشی دفتر تبلیغات اسلامی ضمن تاکید بر اهمیت اطلاع رسانی و معرفی فعالیت ها، گفت: اداره فناوری اطلاعات و حوزه ریاست و روابط عمومی پژوهشگاه، اقدامات و طرح‏های لازم بمنظور بروزرسانی فنی و محتوایی سایت‏ها و شبکه‏های اجتماعی پژوهشگاه و پژوهشکده ها را انجام دهند.
در ابتدای این جلسه محمود متین فر "رئیس اداره فناوری اطلاعات" پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی، ضمن ارائه برنامه های فناوری اطلاعات پژوهشگاه در سال 1401، هدف کلان مجموعه فناوری اطلاعات پژوهشگاه را "هوشمندسازی پژوهش و فعالیت های پژوهشی" عنوان کرد.
متین فر گفت: ذیل این رویکرد کلان، اهدافی را برای سال 1401 تعریف نموده‏ایم که شامل "تدوین اسناد راهبردی و کلان برنامه‏های حوزه فناوری اطلاعات پژوهشگاه"، "مکانیزه کردن فعالیت های پژوهشی بمنظور کمک به پژوهش با بکارگیری ابزارهای فناوری" و "فرهنگ‏سازی، اشاعه و کاربردی سازی محصولات و خروجی ها" می باشد و ذیل هر یک از این اهداف، طرح ها و پروژه هایی تعریف شده است که در سال 1401 عملیاتی خواهد شد.

 
منبع: اداره فناوری و اطلاعات
کلمات کليدي
اداره فناوری اطلاعات
 
امتیاز دهی
 
 

[Part_Lang]
[Control]
تعداد بازديد اين صفحه: 238
Guest (PortalGuest)

پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامي - دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه قم
مجری سایت : شرکت سیگما