همزمان با سالگرد ایراد خطبه آغاز روزه مسیحیان در کلیسای کبوشیین برگزار شد همایش «مدرسه تربیتی امام موسی صدر» در دارالفنون همایش مدرسه تربیتی امام موسی صدر و دلالت‌های آن در زمان حاضر» با حضور جمعی از اندیشمندان و علاقه‌مندان در سالن همایش مدرسه دارالفنون برگزار شد.

موسسه فرهنگی تحقیقاتی امام موسی صدر با همکاری برخی نهادهای تربیتی، پژوهشی و به مناسبت سالروز حضور امام موسی صدر در کلیسای کبوشیین بیروت و ایراد خطبه آغاز روزه مسیحیان این همایش یک روزه را سه شنبه ۳۰ بهمن از ساعت ۸ صبح تا ۱۷ در مدرسه دارالفنون برگزار کرد.
همچنین اساتید و صاحبنظران طی دو میزگرد تخصصی "دین‌شناسی و انسان‌شناسی امام صدر و آثار تربیتی آن" و "دریافت‌های تربیتی امام موسی صدر از قرآن" به ارائه مباحث پرداختند.
قابل ذکر است با توجه به تفاهم‌نامه همکاری علمی بین پژوهشکده مدیریت اطلاعات و مدارک اسلامی و موسسه فرهنگی تحقیقاتی امام موسی صدر و به دنبال دعوت رسمی برگزارکنندگان، هیئتی از مدیران پژوهشکده نیز در این نشست شرکت کردند. بر اساس این تفاهم‌نامه تاکنون بیش از 7000 هزار نمایه از 12 جلد "گام به گام با امام موسی صدر" اخذ، کنترل و نهایی شده است که به زودی در قالب "پایگاه تخصصی امام موسی صدر" کار مشترک گروه سازماندهی اطلاعات و مدارک و گروه اشاعه اطلاعات و دانش این پژوهشکده، رونمایی خواهد شد.

 
منبع: تولید محتوای پژوهشکده مدیریت اطلاعات و مدارک اسلامی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی
کلمات کليدي
اخبار پژوهشکده مدیریت اطلاعات و مدارک اسلامی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی
 
امتیاز دهی
 
 

[Part_Lang]
[Control]
تعداد بازديد اين صفحه: 0
Guest (PortalGuest)

پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامي - دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه قم
مجری سایت : شرکت سیگما