مسئول پنجمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری دفتر تبلیغات اسلامی: برگزاری ۱۶ کرسی ترویجی و نشست علمی در پنجمین نمایشگاه هفته پژوهش مسئول پنجمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با اشاره به آغاز به‌کار این نمایشگاه از شنبه ۲۳ آذرماه گفت: ۱۶ کرسی ترویجی، نشست علمی و کارگاه آموزشی طی ۶ روز فعالیت این نمایشگاه برگزار شده است. به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، حجت‌الاسلام والمسلمین موسی‌الرضا تیموری ظهر امروز در آیین اختتامیه پنجمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم که در مرکز همایش‌های غدیر قم برگزار شد، اظهار داشت: ترویج و توسعه پژوهش و فناوری، معرفی آثار پژوهشی و فناوری دفتر تبلیغات اسلامی به مراکز علمی حوزوی و دانشگاهی، ایجاد بستر مناسب برای پژوهشگران و فناوران در مراکز این دفتر، ارزیابی علمی آثار و محصولات دفتر تبلیغات اسلامی و تجلیل از برترین‌‌های فناوری و پژوهشی، مهم‌ترین اهداف برگزاری این نمایشگاه بوده است.


وی گفت: این نمایشگاه با شعار «توسعه و توانمندسازی علوم اسلامی؛ مسئله محوری و تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی» کار خود را از روز شنبه ۲۳ آذرماه با حضور حجت الاسلام والمسلمین احمد واعظی «رئیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم» آغاز کرده است.

مسئول پنجمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم تصریح کرد: ۱۶ کرسی ترویجی، نشست علمی و کارگاه آموزشی با موضوعاتی از جمله «نظریه اخلاق از نگاه قرآن، انسان متعالی در فلسفه نوصدرایان»، «دولت تعادل‌بخش در فلسفه سیاسی» و «وضعیت کتاب در جهان امروز اسلام» در این نمایشگاه برگزار شد.

وی افزود: رونمایی از ۲۷۰ اثر پژوهشی و فناوری دفتر تبلیغات اسلامی تولید شده از آذرماه سال گذشته تا آذرماه امسال، برگزاری نشست‌هایی برای معرفی دستاوردهای پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی و پژوهشکده‌ها و برگزاری ۱۳ برنامه با عنوان دیدار با اصحاب قلم با هدف گفت‌وگو محققان، پژوهشگران و نویسندگان با اعضای دفتر تبلیغات اسلامی و معرفی آخرین آثار محققان به جامعه علمی، از دیگر دستاوردهای این نمایشگاه بوده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین تیموری از اختصاص یک روز از هفته پژوهش به مراسم تجلیل از فناوران برتر و تقدیر از صاحبان محصولات برتر در حوزه فناوری یاد کرد و اظهار داشت: برترین‌های پژوهش نیز به مناسبت هفته پژوهش در نمایشگاه دفتر تبلیغات اسلامی مورد تجلیل قرار گرفتند.

وی گفت: در پنجمین نمایشگاه هفته پژوهش دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم ۲۵ غرفه در قالب غرفه‌های مربوط به معاونت‌ها، پژوهشگاه، شعب و مراکز برپا شده و آخرین محصولات پژوهشی و فناوری مورد بازدید علاقه‌مندان قرار گرفته است.


مسئول برگزاری برنامه‌های دستاوردهای پژوهشی و فناوری دفتر تبلیغات اسلامی خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه برای تسهیل در امر پژوهش و کمک به پژوهشگران، محصولات پژوهشی را با تخفیف ویژه به مخاطبان ارائه داده‌ایم و همزمان با این نمایشگاه، دفتر تبلیغات اسلامی در نمایشگاه هفته پژوهش استان قم و بیستمین نمایشگاه فناوری وزارت علوم در تهران حضور فعال داشته است.
منبع: پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )
کلمات کليدي
اخبار پنجمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم, اختتامیه پنجمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری دفتر تبلیغات اسلامی, حجت الاسلام موسی الرضا تیموری
 
امتیاز دهی
 
 

[Part_Lang]
[Control]
تعداد بازديد اين صفحه: 2232
Guest (PortalGuest)

پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامي - دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه قم
مجری سایت : شرکت سیگما