برگزاری جلسه مشترک پژوهشکده تاریخ و سیره اهل بیت (علیهم السلام) با گروه برنامه‌ریزی و بودجه پژوهشگاه به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ایسکا (پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی ) جلسه مشترک پژوهشکده تاریخ و سیره اهل بیت (علیهم السلام) با گروه برنامه‌ریزی و بودجه پژوهشگاه در روز دوشنبه 24/06/1399 از ساعت 7 الی 8 در سالن جلسات پژوهشکده تاریخ و سیره اهل بیت (علیهم السلام) برگزار شد.
حجت الاسلام دکتر مطهری، رئیس پژوهشکده تاریخ و سیره اهل بیت (علیهم السلام) در این جلسه در خصوص وضعیت بودجه سال گذشته و امسال و اطلاع رسانی پرداخت‌ها به پژوهشکده، مطالبی را مطرح کرد.
سپس دکتر ابراهیمی، مدیرکل گروه برنامه‌ریزی و بودجه پژوهشگاه، نکاتی را درباره تخصیص سال گذشته و سال جاری ارائه کرد. ایشان اضافه کرد: امسال قصد داریم برای هیأت علمی دیگر از گزارش دستی استفاده نکنیم و از طریق تایم شیت هیأت علمی عمل کنیم. در مورد محقق رسمی هم از طریق تایم شیت اعمال می‌کنیم. اما در حصوص کارمندان، در تایم شیت کارمندی، فعالیت‌هایی که به خروجی منجر می‌شود را لحاظ می‌کنیم.
در ادامه، هر یک از مدیران گروه‌های پژوهشکده تاریخ و سیره اهل بیت (علیهم السلام) پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی، به بیان نظرات و پیشنهادات خود پرداختند.
در پایان حجت الاسلام دکتر مطهری با اشاره به نکات دکتر ابراهیمی گفتند: اگر هیأت علمی از طریق تایم شیت گزارش بدهد، همان موظفی 120 یا 136 ساعت خود را گزارش داده است و مقدار ساعت اضافه که به این مقدار موظفی اضافه می‌شود، نه تنها محاسبه نمی‌شود بلکه در آخر سال اگر جمع شود، مثلاً 200 ساعت شود، معاونت پژوهشی از هیأت علمی ـ مخصوصاً رؤسای پژوهشکده‌ها که 50 درصد موظفی دارند ـ انتظار 100 ساعت کار پژوهشی را خواهد داشت و این به ضرر هیأت علمی خواهد بود.


 
منبع: پایگاه اطلاع رسانی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی
کلمات کليدي
اخبار پژوهشکده تاریخ و سیره
 
امتیاز دهی
 
 

[Part_Lang]
[Control]
تعداد بازديد اين صفحه: 61
Guest (PortalGuest)

پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامي - دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه قم
مجری سایت : شرکت سیگما