به منظور حمایت از انتشار مقالات علمی و همکاری با نشریات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی تفاهم نامه همکاری پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی با انتشارات بوم سازه (CIVILICA) انجام شد. امضای تفاهم نامه همکاری پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی با انتشارات بوم سازه (CIVILICA)  پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی و انتشارات بوم سازه (سیویلیکا) به منظور حمایت از انتشار مقالات علمی و همکاری با نشریات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی تفاهم نامه همکاری امضا کردند. به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی در این تفاهم‌نامه که با حضور حجت الاسلام والمسلمین محمدهادی یعقوب‌نژاد و مهندس مهدی وجودی به‌عنوان نمایندگان هر دو مجموعه به امضا رسید، حمایت از انتشار مقالات علمی و همکاری با نشریات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی مورد تأکید قرار گرفت. 
علی جامه‌داران رئیس اداره نشریات پژوهشگاه انعقاد این تفاهم‌نامه را گامی مهم برای بهتر دیده‌شدن نشریات علمی پژوهشگاه و معاونت پژوهشی دفتر در پایگاه‌های معتبر علمی داخلی و خارجی کشور دانستند. ایشان در ادامه اظهار داشتند که در پی انعقاد این تفاهم‌نامه کلیه شماره‌های نشریات پژوهشگاه و معاونت پژوهشی دفتر بر روی این سایت به‌روزرسانی و نمایه شد. وی برخی از خدمات سایت سیولیکا در این تفاهم‌نامه را به شرح ذیل بیان داشتند:
1. انتشار فراخوان مقالات و نیز اعلام انتشار نشریات پژوهشگاه و معاونت پژوهشی دفتر در سیویلیکا (www.CIVILICA.com)؛
2. ارسال ایمیل فراخوان و اطلاع‌رسانی در قالب خبرنامه ماهانه پایگاه سیویلیکا به اعضای سایت؛
3. ارسال اخبار و فراخوان‌های مرتبط با نشریات پژوهشگاه در خبرنامه پایگاه بنانیوز و خبرنامه پایگاه فراخوانهای علمی ـ پژوهشی؛
4. نمایه‌سازی مقالات هر شماره از نشریات پژوهشگاه پس از دریافت از دبیرخانه
5. ایجاد موضوع «علوم اسلامی» در دسته‌بندی موضوعی مجلات و قراردادن نشریات پژوهشگاه در این موضوع. 
ایشان در آخر اظهار داشتند که عقد تفاهمنامه با سایر پایگاه‌های استنادی کشور از جمله مگیران، نورمگز، SID و پرتال جامع علوم انسانی در دستور کار این اداره می‌باشد که پس از نهاییشدن اطلاع‌رسانی خواهد شد.
کلمات کليدي
علی جامه داران, تفاهم نامه
 
امتیاز دهی
 
 


مطالب مرتبط

پربازدید ترین مطالب
[Part_Lang]
[Control]
تعداد بازديد اين صفحه: 396
Guest (PortalGuest)

پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامي - دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه قم
مجری سایت : شرکت سیگما