رئیس کتابخانه و مرکز اطلاع رسانی شیخ بهایی دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی؛ غنی سازی بانک اطلاعات نرم افزار و چند رسانه ای از دستاوردهای مهم این کتابخانه است وحید شریفی: کتابخانه و مرکز اطلاع رسانی شیخ بهایی، حائز بزرگترین و تخصصی ترین محتوای نرم افزاری علوم اسلامی انسانی در شرق کشور است.

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی، وحید شریفی مدیر کتابخانه و مرکز اطلاع رسانی شیخ بهایی دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی به تشریح غنی سازی اطلاعات نرم افزار و چند رسانه ای این کتابخانه پرداخت.

شریفی گفت: در بخش بانک اطلاعاتی نرم افزاری کتابخانه و مرکز اطلاع رسانی شیخ بهایی تا کنون امکان دسترسی به 381 عنوان نرم افزار پژوهشی و 2870 عنوان منابع چندرسانه ای فراهم شده است.

     

وی افزود: این مجموعه از سال 1380 در قالب سامانه های مجازی سازی و نسخه های تحت شبکه در اختیار محققان و مراجعان کتابخانه قرار دارد. لازم به ذکر است تهیه این منابع در طی 20 سال و با همت کارشناسان خبره کتابخانه از ناشران الکترونیک معتبر داخل و خارج کشور انجام شده است.

مدیر کتابخانه و مرکز اطلاع رسانی شیخ بهایی گفت: در سال جاری تاکنون 32 عنوان نرم افزار پژوهشی تخصصی در حوزه علوم انسانی خریداری و به بانک نرم افزاری افزوده شده است.

شریفی در پایان افزود: از جمله مهمترین نرم افزارهای خریداری شده در سال جاری می توان به کتابخانه جامع احادیث شیعه و اهل‌‌سنت 2، کتابخانه تخصصی و معجم موضوعی آثار ملاصدرا 2، کتابخانه رجال شیعه و اهل‌‌سنت 2  اشاره نمود.

فهرست بانک اطلاعات نرم افزار کتابخانه و مرکز اطلاع رسانی شیخ بهایی

منبع: روابط عمومی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی
کلمات کليدي
اخبار پژوهشکده اسلام تمدنی
 
امتیاز دهی
 
 

[Part_Lang]
[Control]
تعداد بازديد اين صفحه: 84
Guest (PortalGuest)

پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامي - دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه قم
مجری سایت : شرکت سیگما