حجت الاسلام و المسلمین تیموری در گزارشی اعلام کرد؛ برگزاری آیین اختتامیه هفته پژوهش در دفتر تبلیغات اسلامی مسئول برگزاری هفته پژوهش و هفتمین نمایشگاه پژوهش و فناوری دفتر تبلیغات اسلامی از برگزاری دومین همایش علوم انسانی با همکاری وزارت علوم تحقیقات و فناوری، برگزاری ۸۲ نشست ترویجی و ۵۵ سمینار، کارگاه آموزشی و نقد کتاب در هفته پژوهش و فناوری این دفتر خبر داد. به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی به نقل از  پايگاه خبري دفتر تبلیغات اسلامی ( تبليغ نيوز )، حجت الاسلام و المسلمین تیموری امروز در مراسم اختتامیه نکوداشت هفته پژوهش و هفتمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم اظهار داشت: هفته پژوهش فرصت مغتمنی برای تببین فرهنگ پژوهش و توجه به جایگاه پژوشگران است.
وی با اشاره به سوابق برگزاری نمایشگاه هفته پژوهش بیان کرد: آغاز برپایی این نمایشگاه از سال ۹۴ بود و تاکنون نیز هفت نمایشگاه برگزار شده که شعار امسال در نمایشگاه هفتم، جهاد تبیین در عرصه مجازی با رویکرد مساله محوری بود.

حجت الاسلام و المسلمین تیموری به برنامه های اجرا شده در هفته پژوهش اشاره و از مهم ترین آن را تجلیل از برگزیدگان و صاحبان نظریه های کرسی های نظریه پردازی موفق، قدردانی از پژوهشگران، محققان، اعضای هیئت علمی، گروه های علمی، فناوران، مجلات برتر و سایر فعالان این عرصه بود.
مسئول برگزاری هفته پژوهش دفتر تبلیغات اسلامی بیان کرد: همچنین در این هفته کارگاه های  مختلف آموزشی و نقد کتاب به همراه رونمایی از ۲۷۰ اثار چاپ اول دفتر تبلیغات اسلامی انجام و با اختصاص یک روز به عنوان پژوهش و بین الملل توانمندی های دفتر تبلیغات اسلامی در این عرصه معرفی و  مجله های عربی و انگلیسی نیز رونمایی شد. 
وی از دیگر اقدامات صورت گرفته در هفته پژوهش را رونمایی از کتاب جهاد تبیین و بیان دستاوردهای پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی در فضای مجازی و فناوری، ارائه آثار پژوهشی و محصولات فناورانه دفتر، کتاب، محصولات و نرم افزارها در قالب غرفه های نمایشگاهی  و شعب اصفهان و مشهد عنوان کرد.
حجت الاسلام و المسلمین تیموری با بیان اینکه همزمان با نمایشگاه هفته پژوهش، دفتر تبلیغات اسلامی در نمایشگاه عرضه محصولات فناورانه کشور حضور یافت، بیان کرد: پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی نیز در نخستین نمایشگاه تمدن نوین اسلامی که از شنبه هفته آینده در تهران برگزار می شود، حضور خواهد یافت.
منبع: روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی
کلمات کليدي
اختتامیه هفتمین نمایشگاه هفته پژوهش, حجت الاسلام و المسلمین موسی الرضا تیموری, هفته پژوهش 1400
 
امتیاز دهی
 
 

[Part_Lang]
[Control]
تعداد بازديد اين صفحه: 348
Guest (PortalGuest)

پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامي - دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه قم
مجری سایت : شرکت سیگما