نشست ارزشیابی
با حضور مدیران (ارزشیابی کنندگان) پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی؛ نشست توجیهی آیین نامه ارزشیابی کارکنان دفتر تبلیغات اسلامی برگزار شد

در ابتدای جلسه، دکتر علی اکبری‌معلم، معاون منابع انسانی و پشتیبانی، ضمن خیرمقدم به مدیران پژوهشگاه هدف از برگزاری این نشست را، تسهیل اجرای آیین نامه ارزشیابی کارکنان؛ ایجاد فهم مشترک نسبت به مفاهیم، مواد آیین نامه و نحوه اجرای آن؛ و نیز تأکید بر اهمیت و ضرورت ارزشیابی عملکرد کارکنان عنوان کرد.

ایشان ادامه داد؛ ارزشیابی از مظاهر امر به معروف و نهی از منکر و از مکانیزمهای اصلاح رفتار و عملکرد کارکنان به شمار رفته و در واقع، ارزشیابی عملکرد برای جلوگیری از اشتباهات، هدررفت منابع و امکانات، پیش گیری از فساد و انتخاب احسن در سیاستگذاری و برنامه ریزی ضروری است.

وی سپس هدف از اجرای آیین‌نامه ارزشیابی کارکنان را آموزش، رشد و بهبود بهسازی کارکنان و سازمان، کنترل مداوم جریان امور مربوط؛ و رهبری و هدایت عملکرد کارکنان و مدیریت شایسته امور تحت امر یاد کرد.

معاون منابع انسانی و پشتیبانی پژوهشگاه، از جمله آثار و پیامدهای ارزشیابی را بهبود رضایت، ارتقای سطح کارکرد و اثربخشی فعالیتهای سازمان؛ بهبود تصمیم گیری؛ و تأثیر در فوق العاده بهره وری، فوق العاده کارآیی، اخذ (اعطای) طبقه تشویقی، شرکت در دوره های آموزش ضمن خدمت، و بازخرید کارکنان دارای نمره پایین عنوان کرد.

سپس در ادامه این نشست، آقای مهدی رحیمی‌فردوئی، رییس اداره آموزش و ارزشیابی دفتر تبلیغات اسلامی، پیرامون مواد مهم آیین‌نامه ارزشیابی کارکنان در قالب پاورپوینت به ارایه توضیح پرداختند و در پایان به پرسش‌های شرکت کنندگان پاسخ دادند.

منبع: پایگاه اطلاع رسانی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی
کلمات کليدي
اخبار
 
امتیاز دهی
 
 

[Control]
تعداد بازديد اين صفحه: 2776
خانه | بازگشت | حريم خصوصي كاربران |
Guest (PortalGuest)

پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامي - دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه قم
مجری سایت : شرکت سیگما