به مناسبت فرا رسیدن روز قلم و روز ملی ادبیات کودک و نوجوان؛

دومین دوره از ویژه برنامه «از تبار قلم» در سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود

به مناسبت روز قلم و روز ملی ادبیات کودک و نوجوان، دومین دوره ویژه برنامه ملی «از تبار قلم» در استان سیستان و بلوچستان با تجلیل از حجت‌السلام و المسلمین نجف لک‌زایی نویسنده سیستانی در زاهدان برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه علوم وفرهنگ اسلامی، دومین دوره برنامه «از تبار قلم»،  ۲۹ تیر ماه ۱۴۰۱، با تجلیل از حجت‌السلام و المسلمین نجف لک‌زایی، نویسنده سیستانی در سالن کنفرانس سازمان اسناد و کتابخانه ملی استان برگزار می شود.
نجف لک زایی در سال ۱۳۴۸ متولد شد. وی هم زمان با تحصیل در حوزه علمیه، از سال ۱۳۶۰ تا ۱۳۸۲، موفق شد تا تحصیلات دانشگاهی خود را در رشته علوم سیاسی در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری به پایان برساند.

او هم اکنون رئیس پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی و عضو هیئت علمی و استاد گروه علوم سیاسی دانشگاه باقر العلوم (علیه السلام) است.

تاریخ فرهنگی، سیاسی ایران معاصر،  تحولات سیاسی اجتماعی ایران معاصر،  چالش سیاست دینی و نظم سلطانی و سیره پیامبر اعظم درگذر از جامعه جاهلی به جامعه اسلامی از مهمترین آثار حجت‌السلام و المسلمین نجف لک‌زایی است.

گفتنی است برگزاری ویژه‌برنامه «از تبار قلم» در ادامه رویکرد نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در توجه به اهمیت و ارج‌گذاری به نویسندگان و اهالی فرهیخته‌ دانش و نخبگان کشور به عنوان یکی از شاخص‌های اقتدار فرهنگی برگزار می‌شود؛ رویکردی که پیش از این نیز با برگزاری برنامه‌هایی چون «چهل قلم» و «راویان بالندگی» مورد توجه نهاد بوده است.

علاقه مندان می توانند به صورت مجازی با استفاده از لینک https://www.skyroom.online/ch/nahaad/sbpl  مهمان این ویژه برنامه باشند.
منبع:نهاد کتابخانه عمومی کشور
كلمات كليدي : حجت‌الاسلام‌والمسلمین نجف لک زایی

تاریخ خبر: 1401/4/27 دوشنبه
تعداد بازدید کل: 21 تعداد بازدید امروز: 1
 
امتیاز دهی
 
 

[Part_Lang]
[Control]
تعداد بازديد اين صفحه: 22
خانه | بازگشت | حريم خصوصي كاربران |
Guest (PortalGuest)

پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامي - دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه قم
مجری سایت : شرکت سیگما