اعضای هیات علمی
شبکه های اجتماعی
ایتا
کانال رسمی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی
نشر دیجیتال پژوهشگاه (پژوهان)
کتابخانه دیجیتالی دفتر تبلیغات اسلامی
دانشنامه اهل بیت علیهمالسلام
همکاریهای علمی و بینالمللی
پژوهشکده فلسفه و کلام
همایش جاودانگی نفس در اسلام و مسیحیت
پژوهشکده الهیات و خانواده
پژوهشکده مدیریت اطلاعات (کانال مدیریت دانش)
ایتا
پژوهشکده مدیریت اطلاعات (کانال پژوهشیار ویژه اعضای هیأت علمی و محققین)
پژوهشکده فرهنگ و معارف قرآن
همایش ملی بررسی آرای تفسیری علامه محمدهادی معرفت
پژوهشکده تاریخ و سیره
سایت دانشنامه اهل بیت (ع)
اینستاگرام
پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی
نشر دیجیتال پژوهشگاه (پژوهان
)
دسترسی سریع
درباره پژوهشگاه
معرفی پژوهشگاه
پژوهشکدهها و مراکز
گروههای پژوهشی
هیأت علمی
ساختار و بخشها
جوایز و افتخارات
آثار و محصولات
کتب
نشریات
محصولات نرمافزاری
فروشگاه الکترونیک پژوهشگاه
امور هیأتعلمی
فهرست هیأتعلمی
فهرست محققین رسمی
پست الکترونیک هیأت علمی
پژوهشکدهها
تاریخ و سیره اهل بیت(ع)
علوم و اندیشه سیاسی
فقه و حقوق
فلسفه و کلام
مهدویت و آیندهپژوهی
فرهنگ و معارف قرآن
اسلام تمدنی
مدیریت اطلاعات و مدارک اسلامی
الهیات و خانواده
اخلاق و معنویت
مطالعات تمدنی و اجتماعی
مراکز
احیای آثار اسلامی
همکاری های علمی و بین الملل
ادارات
فناوری اطلاعات
کتابخانهها و پایگاهها
نشر دیجیتال پژوهان
پرتال جامع علوم و معارف قرآن
پایگاه مدیریت اطلاعات علوم اسلامی
کتابخانه های پژوهشگاه
کتابخانه دیجیتال پژوهشکده مدیریت اطلاعات و مدارک اسلامی
کتابخانه دیجیتال دفتر تبلیغات اسلامی
هسته حکمرانی اسلامی
مطالعات عدالت اجتماعی
ویکی علوم اسلامی
دانشنامه اهل بیت علیهم السلام
پرتال نشریات
کتابخانه پژوهشکده اسلام تمدنی
پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی (انگلیسی)
پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی (عربی)
پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی (اردو)
پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی ( ترکی استامبولی)
پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی ( فرانسوی)
لینکهای پژوهشی
پایگاه مجلات تخصصی
انجمنهای علمی پژوهشی
نشریات علمی معتبر وزارت علوم
پایگاههای آموزش عالی
اخبار پژوهشگاه
اخبار و اطلاعیهها
همایشها
گزارشهای تصویری
یادداشتها و مقالات
گفتگوهای علمی
ارتباط با ما
ارتباط با حوزه ریاست و روابط عمومی
ارتباط با رئیس پژوهشگاه
ارتباط با روابط عمومی
ارتباط با امور هیأت علمی
درخواست همکاری علمی پژوهشی
درخواست رزرو سالن همایشها
دفتر تلفن پژوهشگاه
خدمات فناوری اطلاعات
اتوماسیون اداری مالی
پست الکترونیک کارمندان
چند رسانه ای
تلویزیون پژوهش
رادیو پژوهش
صفحه اختصاصی آپارات
جوایز و افتخارات
بيشتر
EN
| AR
| FA
معرفی پژوهشگاه
درباره پژوهشگاه
پژوهشگاه در یک نگاه
هیأت امنا
ساختار سازمانی
بیوگرافی رئیس فعلی پژوهشگاه
روسای پیشین پژوهشگاه
اعضای هیأت علمی
حوزه ریاست
حوزه ریاست و روابط عمومی
مرکز همکاری های علمی و بین المللی
اداره امور هیأت علمی
هیأت اجرایی جذب
گروه برنامهریزی و بودجه
اداره حراست
اداره نشر
اداره فناوری اطلاعات
معاونت پژوهشی
معرفی معاونت پژوهشی
معرفی معاون پژوهشی
اداره کتابخانهها و اسناد
گروه برنامهریزی، نظارت و ارزیابی پژوهشی
اداره نشریات
معاونت منابع انسانی و پشتیبانی
معرفی معاونت منابع انسانی و پشتیبانی
معرفی معاون منابع انسانی و پشتیبانی
اداره منابع انسانی
اداره امور پشتیبانی
اداره امور مالی
| پژوهشکده ها و مراکز
پژوهشکده ها
پژوهشکده فلسفه و کلام
پژوهشکده علوم و اندیشه سیاسی
پژوهشکده مدیریت اطلاعات ومدارک اسلامی
پژوهشکده اخلاق و معنویت
پژوهشکده الهیات و خانواده
پژوهشکده مطالعات تمدنی و اجتماعی
پژوهشکده فرهنگ و معارف قرآن
پژوهشکده تاریخ و سیره اهل بیت (ع)
پژوهشکده مهدویت و آینده پژوهی
پژوهشکده اسلام تمدنی
پژوهشکده فقه و حقوق
مراکز
مرکز احیای آثار اسلامی
مرکز همکاری های علمی و بین الملل
| گروه های علمی
گروه های علمی
سازماندهی اطلاعات و مدارک
اشاعه اطلاعات و دانش
الهیات تطبیقی
اخلاق اجتماعی
مطالعات خانواده
کتاب شناسی و نسخه شناسی
تصحیح و احیای آثار اسلامی
مطالعات تمدنی
مطالعات فرهنگی اجتماعی
مطالعات عدالت اجتماعی
مسائل فقهی و حقوقی
فقه کاربردی
حکمت و کلام جدید
قرآن و مطالعات اجتماعی
هنر و تمدن اسلامی
فلسفه سیاسی
فقه سیاسی
علوم سیاسی
تدوین سازمان های دانش
جریان شناسی مهدویت
آینده پژوهی دین و دینداری
فلسفه
کلام
فلسفه اخلاق
اخلاق
تربیت
اسلام و مطالعات معنویت
فلسفه فقه و حقوق
دانش های وابسته به فقه
دائره المعارف های قرآنی
فرهنگ نامه های قرآنی
تفسیر قرآنی
علوم قرآنی
مطالعات تطبیقی
تاریخ تشیع
سیره اهل بیت(ع)
فرهنگ و تمدن اسلامی
دانشنامه اهل بیت(ع)
مهدویت پژوهی
| آثار و محصولات
فهرست آثار
فهرست آثار
فهرست آثار برگزیده
معرفی مجلات
خرید آثار
نشر دیجیتال پژوهشگاه
پرتال نشریات
فروشگاه نشر پژوهشگاه
فروشگاه اصلی و نمایندگی های فروش
پایگاه های وب
پایگاه مدیریت اطلاعات علوم اسلامی
کتابخانه دیجیتال دفتر تبلیغات
دانشنامه اهل بیت(ع)
پرتال جامع علوم و معارف قرآن
| طرح های پژوهشی
طرح های پژوهشی
طرح های در دست انجام
طرح های انجام شده
موسوعه ها
موسوعه علامه شرف الدین
موسوعه علامه بلاغی
موسوعه شهید اول
موسوعه شهید ثانی
بیشتر
کلان پروژه ها
دائره المعارف قرآن کریم
دانشنامه اهل بیت (ع)
سیاست متعالیه
اندیشه سیاسی شیعه
نفس و بدن
بیشتر
فرهنگ نامه
بیشتر
اصطلاحنامه ها
بیشتر
| قطب های فکری فرهنگی
قطب بنیادهای نظری و
نظام متقن علوم اسلامی و انسانی
معرفی
میز اسلامی سازی علوم انسانی
میز توسعه و توانمند سازی علوم اسلامی
میز آموزش و پرورش
قطب تعمیق ایمان دینی و مبارزه با
جریانها و فرق انحرافی
معرفی
میز توسعه و تعمیق فرهنگ قرآن
میز توسعه و تعمیق باور دینی
میز وهابیت
کارگروه مقابله با فرق انحرافی
قطب نظام سیاسی و اجتماعی
اسلام و ایران
معرفی
میز نظام سیاسی جمهوری اسلامی
میز مسائل اجتماعی اسلام و ایران
میز تمدن اسلامی
قطب اخلاق، خانواده
و سبک زندگی
معرفی
میز تحکیم نظام خانواده
میز سبک زندگی اسلامی
میز اخلاق
معرفی پژوهشگاه
>
معرفی پژوهشگاه و پژوهشکدهها
اداره همکاری های علمی و پژوهشی
اداره همکاری های علمی و پژوهشی
رویکرد جدی و مؤثر به مقوله تعیینکنندۀ همکاریهای پژوهشی و ایجاد وحدت رویه در انجام این رسالت مهم، پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی را بر آن داشت به تشکیل مرکز همکاریهای علمی و پژوهشی همت گمارد. این اداره میکوشد تا با تولید، گسترش و ارتقای خدمات کیفی پژوهشی در حوزه تحقیقات علوم اسلامی، زمینههای لازم برای بسط مطالعات علمی را در این عرصه فراهم آورد. برگزاری نشستهای علمی و کرسیهای نظریهپردازی، برنامهریزی جهت ارتباطات عملی و بینالمللی، و مدیریت حضور در نمایشگاههای داخل و خارج از کشور، عرصههای اصلی فعالیتهای این اداره است.
اهم اهداف و سیاستها
ایجاد نشاط علمی با معطوفسازی نخبگان و مجامع علمی به ایدهها و نظریات نو، ناظر به نیازهای جامعه و نظام اسلامی؛
توسعه و ترویج فرهنگ تولید علم و نقد و نظریهپردازی؛
ایجاد زیرساختهای نوآوری، خلاقیت و تولید علم.
این اداره، علاوه بر همکاری با سایر پژوهشکدهها و مراکز پژوهشی در برگزاری نشستها و همایشهای پژوهشی، به صورت مستقل نیز به برگزاری برخی نشستها و کرسیهای نظریهپردازی به شرح زیر مبادرت کرده است:
کرسیهای نظریهپردازی و نقد اندیشه(8 جلسه)
کرسیهای آزاداندیشی (17 جلسه)
کرسی های مناظرههای علمی(3 جلسه)
کارگاه های علمی تخصصی(12جلسه)
نشستهای علمی(161جلسه)
رییس اداره: (حجت الاسلام والمسلمین علی اصغر نصرتی)
1.1.آگاهی از اهداف، خطمشیها، سیاستها و برنامههای پژوهشی دفتر و اتخاذ سیاستهای اجرایی هماهنگ با آن؛
1.2. اطلاع از قوانین و مقررات، آییننامهها و دستورالعملهای پژوهشی؛
1.3. تهیه و پیشنهاد سیاستها، خطمشیها و راهکارهای تعامل و همکاری علمی و پژوهشی پژوهشگاه با مراکز و مؤسسات پژوهشی داخلی و خارجی، به معاونت پژوهشی؛
1.4. شناسایی و فراهمنمودن زمینهها و برقراری ارتباط شخصیتها، گروهها و مراکز پژوهشی داخلی و خارجی با پژوهشکدهها و مراکز پژوهشی پژوهشگاه؛
1.5. مشارکت فعال در سمینارها و همایشها در حوزه دین و معارف اسلامی جهت معرفی توانمندیهای پژوهشی دفتر، تبادل اطلاعات و انجام همکاریهای مشترک؛
1.6. تلاش در جهت عصویت پژوهشکدهها و مراکز پژوهشی در انجمنها ومجامع علمی ملی و بینالمللی در چارچوب سیاستها و خطمشیهای مصوب دفتر و نظام جمهوری اسلامی ایران؛
1.7. نظارت بر نحوه برقراری ارتباط اعضای هیأت علمی، و پژوهشگران، گروهها، مراکز و پژوهشکدهها با مؤسسات و سازمانهای پژوهشی داخلی و خارجی براساس سیاستها و خطمشیهای تعامل و همکاریهای علمی و پژوهشی؛
1.8. برنامهریزی مناسب جهت گسترش سطح ارتباطات و همکاری با مراکز علمی و فرهنگی و مشارکت فعال در همایشهای علمی ملی و بینالمللی؛
1.9. برقراری ارتباط مؤثر با مراکز و مؤسسات پژوهشی وابسته به حوزههای علمیه و سایر مراکز پژوهشی دینی و مذهبی به منظور تبادل اطلاعات و انجام همکاریهای مشترک؛
1.10. فراهمساختن زمینه بهرهمندی محققان و اعضای هیأت علمی از فرصتهای مطالعاتی داخلی و خارجی و ارزیابی نتایج حاصله؛
1.11. گردآوری اطلاعات و دستیابی به قوانین و مقررات سایر کشورها به منظور ایجاد تسهیل در تهیه و تنظیم قراردادها، موافقتنامهها و یادداشتهای تفاهم پژوهشی؛
1.12. جمعآوری و تنظیم مجموعه مباحثات و خلاصه مذاکرات مطرحشده در کنفرانسها و سمینارهای علمی و فرهنگی و نتایج حاصله از آنها جهت ارائه به مسئولان ذیربط و استفاده محققان؛
1.13. شناسایی و گردآوری اولویتهای پژوهشی دینی جامعه و نظام اسلامی و زمینهسازی مواجهه ظرفیتهای پژوهشی دفتر با آنها؛
1.14. تهیه، تدوین و بررسی مقررات، آییننامهها و دستورالعملهای حوزه فعالیت اداره همکاریهای علمی و پژوهشی و ارائه پیشنهادهای تکمیلی به معاونت پژوهشی؛
1.15. تهیه و تنظیم بودجه سالانه و ارسال به معاونت پژوهشی؛
1.16. تهیه و تنظیم گزارش عملکرد اداره و ارسال به معاونت پژوهشی؛
1.17. تعیین معیارها و استانداردهای علمی نشستهای علمی، همایشها، کرسیهای نوآوری، آزاد اندیشی، نظریهپردازی، نقد و مناظره و نظارت بر حسن اجرای آنها مطابق با معیارهای تعریفشده؛
1.18. انجام سایر امور محوله مرتبط با پست سازمانی.
2.متصدی امور دفتری(آقای مظاهر رضایی)
2.1. آگاهی از اهداف، خطمشیها، سیاستها و برنامههای اداری و مالی دفتر؛
2.2. اطلاع از قوانین و مقررات، آییننامهها و دستورالعملهای اداری؛
2.3. انجام امور مربوط به جلسات و یادداشت خلاصه مذاکرات و تنظیم صورتجلسه؛
2.4. دعوت از مسئولین و مقامات ذیربط جهت شرکت در جلسات برابر دستورات مافوق؛
2.5. ارجاع نتایج صورتجلسه به مبادی ذیربط؛
2.6. پیگیری اجرای تصمیمات جلسات و اقدامات محولشده به سایر واحدها؛
2.7. انجام پیگیریهای لازم در مورد اقدامات اداری تا حصول نتیجه؛
2.8. گردآوری، بررسی و تنظیم آمار و اطلاعات حوزه فعالیت و تهیه گزارشات لازم در مورد آنها؛
2.9. تهیه نمودارها و جداول مورد نیاز؛
2.10. تهیه پیشنویسهای لازم و حک و اصلاح آنها؛
2.11. تهیه گزارشهای لازم طبق ارجاع مقامات مافوق؛
2.12. انجام سایر امور محوله مرتبط با پست سازمانی.
3. مسئول همایشها(آقای حسن عبدی پور)
3.1.آگاهی از اهداف، خطمشیها، سیاستها و برنامههای آموزشی و پژوهشی دفتر؛
3.2.اطلاع از قوانین و مقررات، آییننامهها و دستورالعملهای پژوهشی؛
3.3.اطلاع از برنامه همایشها و نمایشگاه های سالانه؛
3.4.تهیه و تنظیم برنامههای برگزاری مراسمها و سمینارهای تخصصی؛
3.5.گردآوری و تنظیم اطلاعات مربوط به همایشها، مراسم وسمینارهای علمی واحدهای دفتر؛
3.6.برنامهریزی ملزومات اداری و مالی برگزاری نمایشگاهها، سمینارها و مکاتبه با مبادی ذیربط به منظور تأمین آن؛
3.7.نظارت بر امور اجرایی و برگزاری مراسمها، همایشها و سمینارها و رفع نارساییها؛
3.8.مطالعه در مورد معیارها و موازین و ضوابط برگزاری نمایشگاهها، همایشها و سمینارها؛
3.9.برنامهریزی به منظور راهاندازی موزه و اتاق افتخارات حوزه پژوهش دفت تبلیغات اسلامی؛
3.10. آگاهی از روشهای اجرایی، نحوه برگزاری، فنون و مهارتهای لازم و مقررات حاکم بر روابط نمایشگاهها، همایشها و سمینارها؛
3.11.طرحریزی و برنامهریزی و تهیه برنامههای رادیویی و تلویزیونی از سمینارها، مراسم و نمایشگاهها؛
3.12.طراحی و تولید هدایای فرهنگی برای اهدا به مخاطبان؛
3.13.پیشبینی اعتبارات مورد نیاز اجرای همایشها و نمایشگاهها و مکاتبه با مبادی ذیربط به منظور دریافت آن؛
3.14.پشتیبانی نرمافزاری و سختافزاری از همایشها و نمایشگاهها؛
3.15.ارتباط مستمر با سازمانها، وزارتخانهها و ساطمان صدا و سیما جهت ایجاد هماهنگی در برگزاری همایشها و سمینارهای تخصصی؛
3.16.تهیه برنامه سالیانه و ارائه به مافوق؛
3.17.تهیه و تنظیم گزارش عملکرد حوزه همایشها و ارائه به مافوق؛
3.18.انجام سایر امور محوله مرتبط با پست سازمانی.
4. کارشناس اطلاعرسانی و تبلیغات(آقای علی میرزایی)
4.1. آگاهی از اهداف، خطمشیها، سیاستها و برنامههای آموزشی و پژوهشی دفتر؛
4.2. اطلاع از قوانین و مقررات، آییننامهها و دستورالعملهای پژوهشی؛
4.3. تلاش در خصوص بهبود و ارتقای کیفیت خدمات اطلاعرسانی؛
4.4. همکاری و هماهنگی با کارشناسان IT (تکنولوژی اطلاعات) در زمینه اصلاح روندها و انطباق آن با نیازهای کاربران؛
4.5. ایجاد سیستم مناسب برای جمعآوری، پردازش و تولید اطلاعات مورد نیاز؛
4.6. تهیه طرحهای اطلاعرسانی در زمینههای مختلف آموزشی و پژوهشی؛
4.7. بهرهگیری از نوآوریهای سختافزاری و نرمافزاری در حوزه اطلاعرسانی و تبلیغات؛
4.8. تشریک مساعی و همکاری در زمینه ذخیره و بازیابی اطلاعات علمی؛
4.9. مشارکت و ارائه طریق در تهیه و تدوین نشریات اطلاعرسانی؛
4.10. مشارکت در نحوه اجرای طرحهای اطلاعرسانی و ارزشیابی روشها و معیارهای استفادهشده؛
4.11. مطالعه و بررسی نکات قوت و ضعف طرحهای اجراشده و اعمال روشهای مناسب در طرحهای آتی و تطبیق آنها با معیارها و تعاریف استانداردشده و روشهای علمی؛
4.12. تشریک مساعی و همکاری با مسئولین واحدهای مختلف در زمینه حل مسائل و مشکلات اطلاع رسانی؛
4.13. تهیه برنامه سالیانه و ارائه به مافوق؛
4.14. تهیه و تنظیم گزارش عملکرد حوزه اطلاعرسانی و تبلیغات و ارائه به مافوق؛
4.15. انجام سایر امور محوله مرتبط با پست سازمانی.
5. کارشناس امور بینالملل(آقای عبدالله ربیعی)
5.1. آگاهی از هدفها، خطمشیها، سیاستها و برنامههای آموزشی و پژوهشی دفتر؛
5.2. اطلاع از قوانین و مقررات، آییننامهها و دستورالعملهای روابط عمومی؛
5.3. تهیه و تنظیم بروشور، کارنامه و کارت ویزیت کلیه واحدهای سازمانی و اعضای هیأت علمی به زبانهای عربی، انگلیسی و سایر زبانها، و معرفی فعالیتها در قالب ابزارهای چند رسانهای؛
5.4. انجام امور مربوط به معرفی پژوهشگاه در فضای مجازی به زبانهای رایج و پرجمعیت دنیا بهویژه عربی و انگلیسی؛
5.5. اخذ اطلاعات لازم از سازمانهای بینالمللی همسو و ارائه به واحدهای تخصصی؛
5.6. انجام امور مربوط به معرفی آثار و فعالیتهای پژوهشگران در عرصههای بینالمللی؛
5.7. انجام امور مربوط به دعوت از محققان، اساتید و دانشجویان ایرانی و خارجی برای بازدید و تبادل نظر با محققان و کارشناسان پژوهشگاه؛
5.8. انجام تشریفات لازم برای پذیرش و اقامت مهمانان در قم یا مسافرت مسئولان پژوهشگاه به مناطق خارج از کشور؛
5.9. ایجاد هماهنگی لازم جهت استقبال از مهمانان خارجی بازدیدکننده از پژوهشگاه؛
5.10. مطالعه و بررسی قوانین و مقررات دیگر کشورها در زمینه وظایف مربوط و بهرهگیری از آنها در تنظیم مقررات مربوط به امور بینالملل؛
5.11. تهیه و تنظیم پیشنویس قراردادها و موافقتنامهها و پروتکلها و یادداشتهای تفاهم؛
5.12. تهیه برنامه سالیانه و ارائه به مافوق؛
5.13. تهیه و تنظیم گزارش عملکرد حوزه امور بینالملل و ارائه به مافوق؛
5.14. انجام سایر امور محوله مرتبط با پست سازمانی.
6. کارشناس جنبش نرمافزاری(آقای قاسم جعفرزاده)
6.1. آگاهی از اهداف، خطمشیها، سیاستها و برنامههای آموزشی و پژوهشی دفتر؛
6.2. اطلاع از قوانین و مقررات، آییننامهها و دستورالعملهای پژوهشی؛
6.3. شناسایی نیازها، موضوعات و پرسشهای اساسی در حوزه علوم انسانی اسلامی جهت انعکاس به جامعه علمی؛
6.4. برنامهریزی مناسب جهت برقراری تفاهم میان نخبگان علمی و دینی در عرصه جنبش نرمافزاری و تولید دانش؛
6.5. فراهمآوردن زمینههای لازم برای نهضت علمی جهت تولید و توسعه دانشهای اسلامی؛
6.6. فرهنگسازی و ایجاد انگیزه در بین دانشپژوهان، نخبگان و مراکز علمی و دینی جهت توسعه علوم اسلامی و دانشپژوهان مرتبط؛
6.7. ارائه پشتیبانیهای لازم به منظور حمایت معنوی و مادی از نواندیشان، نوآوران و نظریهپردازان در عرصه اندیشه دینی و حوزههای مرتبط؛
6.8. ایجاد فضای مناسب جهت طرح نظرات در قالب کرسیهای آزاد اندیشی، نظریهپردازی و گفتوگوی علمی؛
6.9. شناسایی نظریههای تولیدشده در عرصه علوم اسلامی و زمینهسازی جهت بررسی، توسعه و تکمیل آنها؛
6.10. برقراری ارتباط و تعامل با نهادهای علمی و اجرایی به منظور ارتقای انگیزهها و جلب همکاری آنان در شکلدهی نهضت نرمافزاری؛
6.11. شناسایی موانع جنبش نرمافزاری و تولید علم و مبارزه با آنها؛
6.12. تهیه برنامه سالیانه و ارائه به مافوق؛
6.13. تهیه و تنظیم گزارش عملکرد حوزه جنبش نرمافزاری و ارائه به مافوق؛
6.14. انجام سایر امور محوله مرتبط با پست سازمانی.
7. کارشناس ارتباطات پژوهشی و همکاریهای علمی(آقای اباصلت غریب)
7.1. آگاهی از اهداف، خطمشیها، سیاستها و برنامههای آموزشی و پژوهشی دفتر؛
7.2. اطلاع از قوانین و مقررات، آییننامهها و دستورالعملهای آموزشی و پژوهشی؛
7.3. بررسی و مطالعه سیستمهای پژوهشی جهت عقد قرارداد همکاری های پژوهشی برای تبادل هیأت علمی و محققین و انجام پروژههای تحقیقاتی مشترک؛
7.4. دعوت از پژوهشگران داخلی جهت همکاری در برگزاری کنگرهها، سمینارها و کارگاههای آموزشی؛
7.5. جمعآوری و بررسی اطلاعات لازم راجع به مشخصات و فعالیتهای پژوهشگران برجسته جهت دعوت برای همکاریهای پژوهشی؛
7.6. تنظیم تفاهمنامههای پژوهشی، قراردادها و برنامههای مشارکتی با نهادها و مراکز پژوهشی؛
7.7. همکاری در برقراری ارتباط با انجمنهای استادان به منظور بهرهگیری علمی از انجمنهای مذکور در فعالیتهای پژوهشی؛
7.8. برقراری ارتباط بین مراکز و محققان پژوهشگاه یا مجامع علمی، پژوهشگران و انجمنهای علمی در سطح کشور؛
7.9. همکاری در امر برگزاری و تشکیل سمینارها، کارگاهها و کنفرانسهای علمی به منظور کمک به بهبود و ارتقا وضعیت پژوهش؛
7.10. تهیه بانک اطلاعات منابع گرانتهای پژوهشی داخل و اطلاعرسانی به واحدها؛
7.11. تهیه پیشنویس مکاتبات لازم و تدوین صورتجلسات مربوط در صورت نیاز؛
7.12. تهیه برنامه سالیانه و ارائه به مافوق؛
7.13. تهیه و تنظیم گزارش عملکرد حوزه امور بینالملل و ارائه به مافوق؛
7.14. انجام سایر امور محوله مرتبط با پست سازمانی.
کلمات کليدي
اداره
,
همکاری های علمی و پژوهشی
امتیاز دهی
پاسخ
نام
پست الكترونيک
* فرمت ایمیل ورودی صحیح نمی باشد
وب سایت
* فرمت آدرس ورودی صحیح نمی باشد
متنی که در تصویر می بینید عینا تایپ نمایید
*
نظر
* نظر را وارد نمایید
مطالب مرتبط
پربازدید ترین مطالب
مطالب مرتبط
اداره کتابخانه ها و اسناد
معرفی اداره نشر پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی
اداره امور هیأت علمی
پربازدید ترین مطالب
[Part_Lang]
[Control]
تعداد بازديد اين صفحه:
6884
Guest (PortalGuest)
پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامي - دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه قم
مجری سایت :
شرکت سیگما