نسخه آزمایشی
ویدئو ها
هم اندیشی علمی با موضوع سپهبد شهید قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس؛مقاومت و تداوم انقلاب اسلامی
پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی برگزار می کند؛ هم اندیشی علمی «سپهبد شهید سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس؛ » پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی نشست هم اندیشی علمی «سپهبد شهید سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس؛ مقاومت و تداوم انقلاب اسلامی» را برگزار می کند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ایسکا(پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی،   نشست هم اندیشی علمی با موضوع «سپهبد شهید قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس؛ مقاومت و تداوم انقلاب اسلامی» از سوی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی و با حضور صاحب نظران عرصه مطالعات سیاسی برگزار می شود.

این نشست علمی چهارشنبه ۲۵ دی ماه 1398 از ساعت ۱۶ تا ۲۰ در قم، ابتدای خیابان معلم، پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی، تالار امام مهدی(عج) برگزار خواهد شد.
گفتنی است، پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، مجمع جهانی اهل بیت(ع)، دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم و انجمن مطالعات سیاسی نیز در برگزاری این نشست مشارکت دارند.
منبع: پایگاه اطلاع رسانی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی
کلمات کليدي
اخبار پژوهشکده علوم و اندیشه سیاسی, شهید سپهبد سلیمانی
 
امتیاز دهی
 
 

این اثر یکی از جامعترین نگاه‌ها به انسان‌شناسی قرآنی است
انتخابات؛ مجرای حاکمیت حقوق مردم
بازدید دبیر شورای قرارگاه کنش‌گری حوزه‌های علمیه و روحانیت از پژوهشکده علوم و اندیشه سیاسی
سیر تطور نظریه حکمرانی
  • 1402/8/18 پنجشنبه در گفتگویی با دکتر علی‌اصغر پورعزت و دکتر محمدباقر عالی مطرج شد؛ سیر تطور نظریه حکمرانی
    در آخرین جلسه از مدرسه پاییزه الهیات حکم‌رانی، شاهد گفت‌وگوی دکتر علی‌اصغر پورعزت (رئیس دانش‌کده حکم‌رانی دانش‌گاه تهران) و دکتر محمدباقر عالی (استاد مدرسه حکم‌رانی شهید بهشتی) در موضوع سیر تطور نظریه حکم‌رانی بودیم. در دهه 80 میلادی، چرخش از رویکردهای مبتنی بر قدرت متمرکز به رویکردهایی که سرمایه اجتماعی و گروه‌های مردمی را محور کار خود قرار می‌دهند، صورت گرفت. ما چنان‌چه بخواهیم به ساحت الهیات حکم‌رانی ورود کنیم، به ناچار باید تصور درستی از حکم‌رانی و سیر تطورات آن داشته باشیم.
امنیت انسان در وهله اول مرتبط است با باورهای انسان
[Control]
تعداد بازديد اين صفحه: 490
Guest (PortalGuest)

پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامي - دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه قم
مجری سایت : شرکت سیگما