نسخه آزمایشی
ویدئو ها
حبیب الله بابایی

بابایی
حجت الاسلام والمسلمین حبیب اله بابایی : گفت و گوهای تخصصی، موجب توسعه پژوهش های قرآنی می شود رئیس مرکز مطالعات اجتماعی و تمدنی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی گفت: نمایشگاه دستاوردهای قرآنی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم باعث ترویج فرهنگ مطالعات قرآنی است. به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین حبیب اله بابایی با حضور در نخستین نمایشگاه دستاوردهای قرآنی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم که در مرکز همایش های غدیر قم برگزار شد، اظهار داشت: این نمایشگاه ثابت می کند که رساله ها و پژوهش هایی که در حوزه مطالعات قرآنی انجام شده است، پاسخ محکمی به شایعات مربوط به بی مهری حوزه علمیه قم به قرآن است.
وی افزود: انتشار کتب مختلف با موضوعات قرآنی و عرضه منسجم آن در قالب نمایشگاه، موجب تغییر نگاه های دیگران به نگاه های واقع بینانه تر به حوزه علمیه و قدردانی از تلاش طلاب و دانش پژوهان می کند.
رئیس مرکز مطالعات اجتماعی و تمدنی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی تصریح کرد: برگزاری این نمایشگاه می تواند عامل ترویج فرهنگ مطالعات قرآنی باشد که تأثیرات مثبتی در سطح جامعه دارد.

وی به برگزاری نشست های تخصصی که در حاشیه این نمایشگاه برگزار می شود، اشاره و خاطرنشان کرد: گفت و گوهای تخصصی قرآنی موجب توسعه پژوهش های قرآنی را فراهم می کند و با توجه به روزگاری که دنیای اسلام از قرآن فاصله گرفته است، این فعالیت ها می تواند مغتنم باشد.
منبع: روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی
کلمات کليدي
نخستین نمایشگاه دستاوردهای قرآنی دفتر تبلیغات اسلامی, حجت الاسلام دکتر حبیب الله بابایی
 
امتیاز دهی
 
 

چرا نهاد علم در ایران فاقد مسئله است؟
چگونه رفتارهای اخلاقی وزن تمدنی پیدا می‌کنند
تنوع زبانی و عدالت معرفتی از ضرورت‌های دانشگاه تمدن‌ساز است
کوثر و معنای تمدنی آن ( دکتر حبیب الله بابایی)
لزوم توجه به امیدهای شکل گرفته در گذشته تمدن اسلامی
[Control]
تعداد بازديد اين صفحه: 419
Guest (PortalGuest)

پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامي - دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه قم
مجری سایت : شرکت سیگما