به همت دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق کشور؛

نشست مشترک رییس پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی با مدیران حوزه های علمیه منطقه سیستان

نشست مشترک رئیس پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی بهمراه رییس دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق کشور با میران حوزه های علمیه منطقه سیستان در شهر زابل برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی به نقل از،  دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق کشور، این نشست مشترک با حضور حجت الاسلام والمسلمین لک زایی رییس پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی بهمراه حجت الاسلام والمسلمین بامری رییس دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق کشور و دکتر سلیمانی رییس مرکز آموزش های کاربردی ویژه مدیران حوزه های علمیه منطقه سیستان در محل حوزه علمیه امام صادق علیه السلام زابل برگزار شد.

                                                     

حجت الاسلام والمسلمین لک زایی در این جلسه مدیران و اساتید حوزه ها را به ارتباط بیش از پیش با مجموعه های مختلف دفتر تبلیغات اسلامی دعوت نمود و بیان داشت: در جهت موفقیت طلاب در منطقه بهتر است ارتباطات مدیران حوزه ها  با دفتر تبلیغات اسلامی بیشتر شود.

وی برگزاری دوره های و کارگاه های توانمندسازی ویژه طلاب و روحانیون را از مهمترین مسائل دانست و افزود: بهتر است دوره ها و کارگاه های آموزشی در راستای توانمند سازی طلاب، روحانیون و همچنین مربیان پرورشی که از نیازهای مهم می باشد راه اندازی گردد و برای نمونه طلاب می توانند از ظرفیت های پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی نیز استفاده نمایند.

در ادامه این نشست معاون پژوهشی دفتر تبلیغات اسلامی ضمن اشاره به ویژگی های یک پژوهش خوب، آشنایی با مهارت های مطالعه مؤثر، پرورش مهارت های تفکر خلاق و یادگیری مهارت تفکر انتقادی را گام های اولیه یک پژوهشگر دانست.

گفتنی است در این نشست مدیران و اساتید حوزه های علمیه به بیان نکته و نظرات خود پیرامون مشکلات حوزه های علمیه در منطقه سیستان پرداختند.

در پایان این جلسه، برخی از مشکلات و دغدغه های مدیران که مطرح شده بود از سوی حجت الاسلام والمسلمین لک زایی پاسخ و قول مساعدت هایی نیز داده شد.

منبع:روابط عمومی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی
كلمات كليدي : حجت‌الاسلام‌والمسلمین نجف لک زایی

تاریخ خبر: 1402/9/5 يكشنبه
تعداد بازدید کل: 70 تعداد بازدید امروز: 1
 
امتیاز دهی
 
 

[Part_Lang]
[Control]
تعداد بازديد اين صفحه: 71
Guest (PortalGuest)

پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامي - دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه قم
مجری سایت : شرکت سیگما