حضور پژوهشگاه در نمایشگاه هفته پژوهش سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی

پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی با بیست عنوان کتاب در حوزه بین الملل در برنامه هفته پژوهش سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی شرکت کرده است.

به گزارش اداره بین الملل مرکز همکاری های علمی و بین الملل حسن عبدی پور رئیس اداره بین الملل مرکز همکاری ها روز دوشنبه در برنامه افتتاحیه این نمایشگاه شرکت داشت، با برخی از مسئولان این سازمان به بحث و گفتگو پرداخت.

در برنامه افتتاحیه این نمایشگاه که رونمایی از کتاب های سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی صورت گرفت، ابوذر ابراهيمي تركمان رييس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامي، محمد علی ربانی رئیس مطالعات فرهنگی بین المللی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و حجت الاسلام ایمانی پور دستیار ارشد رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی به سخنرانی پرداختند و به نقش تبادلات فرهنگی و اهمیت آینده نگری در فعالیت های فرهنگی اشاره کردند.

پیش از آغاز این مراسم نمایشگاه آثار مکتوب و پژوهش‌های جدید سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی توسط رییس این سازمان افتتاح شد.

 به گزارش اداره بین الملل مرکز همکاری ها، محمدعلی تسخیری، مشاور مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در امور جهان اسلام که به عنوان آخرین سخنران در این همایش شرکت داشت در سخنرانی خود بیان کرد: هدف از اعلام هفته پژوهش این بود که کل ایران، اتاق فکر شود و هر شخصي در زمینه تخصص خودش در رابطه با مشکلات و راه‌حل‌ها تفکر و آینده را پیش‌بینی کند و از مجموع این فعالیت‌ها، کشور به پیش برود.

مشاور مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در امور جهان اسلام در ادامه افزود: همچنين در قبال رسالت، ما باید دفاع هم کنیم. حمله شدید دشمن و به خصوص حمله فرهنگی دشمن، ما را وادار می‌کند که آماده باشیم. بر اساس آیات قرآنی، دشمنان و کفار یک ولایت دروغین بین خودشان برقرار کرده‌اند. اینها با هم‌نوعشان درگیرند؛ ولی یک ولایتی برای خودشان قائل شده‌اند و با آن حرکت می‌کنند.

حسن عبدی پور رئیس اداره بین الملل مرکز همکاری های علمی و بین الملل نیز در حاشیه این همایش به طور جداگانه با محمد علی ربانی رئیس مطالعات فرهنگی بین المللی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و حجت الاسلام ایمانی پور دستیار ارشد رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی دیدار و گفتگو کردند و به معرفی ظرفیت های پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی و زمینه های همکاری بیشتر پژوهشگاه و سازمان فرهنگ پرداخت و خواهان تشکیل جلسه مشترک مسئولین سازمان فرهنگ وارتباطات با مسئولان دفتر تبلیغات و پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی شد.

منبع:اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی
كلمات كليدي : اخبار

تاریخ خبر: 1397/9/29 پنجشنبه
تعداد بازدید کل: 468 تعداد بازدید امروز: 1
 
امتیاز دهی
 
 

[Part_Lang]
[Control]
تعداد بازديد اين صفحه: 469
Guest (PortalGuest)

پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامي - دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه قم
مجری سایت : شرکت سیگما