نشر برگزیده
برگزیده شدن نشر پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی در نوزدهمین همایش کتاب سال حوزه پایگاه اطلاع رسانی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی(ایسکا): در نوزدهمین همایش کتاب سال حوزه که صبح روز پنجشنبه ۵ بهمن ماه در شهر مقدس قم برگزار شد، نشر پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی به عنوان ناشر و مرکز پژوهشی برگزیده تقدیر و تجلیل شد.

نشر پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی با تعداد ۳۶ اثر ارسالی به همایش، و ۲۷ اثر راه یافته به مرحله دوم داوری که از این تعداد، ۷ اثر کاندیدای برگزیدگی و ۲ اثر هم برگزیده اعلام شد. همچنین ۵ اثر پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی هم به عنوان آثار تحسین شده اعلام شد.

لازم به ذکر است نوزدهمین همایش کتاب سال حوزه و نخستین جشنواره مقالات علمی حوزه پیش از ظهر امروز پنجشنبه ۵ بهمن با حضور آیت‌الله سبحانی مرجع تقلید شیعیان در مدرسه علمیه امام کاظم(ع) برگزار شد.

در این مراسم، آیت‌الله علیرضا اعرافی حوزه‌های علمیه را یکی از قطب‌های مهم تولید فکر اسلامی در طول تاریخ بیان و اظهار داشت: در این مراکز بزرگان بسیاری در عرصه‌های مختلف علوم بشری پا به عرصه وجود گذاشتند و برای تعالی اسلام افتخارآفرینی داشتند.

مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور با اشاره به جریان داشتن طرح‌های متعدد در حوزه‌های علمیه گفت: سابقه افتخارآفرین حوزه‌های علمیه برای همگان واضح و مبرهن است و بزرگان حوزه به‌صورت مستقیم و یا غیرمستقیم با پژوهش ارتباط داشته و طرح‌های متعددی در حوزه در جریان است.

در ادامه مراسم، دبیر کتاب سال همایش حوزه با اشاره به آثار ارسال‌شده به دبیرخانه همایش گفت: امسال ۹۵۶ اثر از آثار حوزوی به دبیرخانه همایش رسیده است و در این همایش از سراسر جهان حضور دارند.

در ادامه مراسم از شخصیت ویژه علمی آیت‌الله سید‌کاظم حسینی‌حائری و آیت‌الله سید‌مجتبی موسوی‌لاری تجلیل به‌عمل آمد.

منبع: اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی
کلمات کليدي
برگزیده شدن
 
امتیاز دهی
 
 


مطالب مرتبط

پربازدید ترین مطالب

مطالب مرتبط

پربازدید ترین مطالب
[Part_Lang]
[Control]
تعداد بازديد اين صفحه: 4474
Guest (PortalGuest)

پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامي - دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه قم
مجری سایت : شرکت سیگما