همایش
همایش ملی ارتقای کیفیت آثار و محصولات فرهنگی درخشش پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی در همایش ملی ارتقای کیفیت آثار و محصولات فرهنگی در راستای پاسخگویی به مطالبه مقام معظم رهبری پیرامون ضرورت ارتقای کیفیت و محصولات فرهنگی کشور، سومین همایش ملی و دومین جشنواره ارتقای کیفیت آثار، محصولات و فعالیت های فرهنگی، در سالن همایش های برج میلاد برگزار گردید.

در راستای پاسخگویی به مطالبه مقام معظم رهبری پیرامون ضرورت اتقای کیفیت و محصولات فرهنگی کشور، به همت سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و مشارکت دستگاه های فرهنگی، با هدف فراهم کردن زمینه مدیریتی و محتوایی لازم جهت ارتقای کیفی فعالیت­ها و محصولات فرهنگی، سومین همایش ملی و دومین جشنواره ارتقای کیفیت آثار، محصولات و فعالیت های فرهنگی در روزهای دوشنبه و سه شنبه (چهارم و پنجم خرداد) به همراه نمایشگاه آثار دستگاه های مشارِک، در سالن همایش های برج میلاد برگزار گردید.
علاوه بر بازدید چهره­های علمی کشور از غرفه پژوهشگاه، در آیین اختتامیه این همایش و جشنواره،  پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی بواسطه تولید اثر برگزیده «ارزیابی اخبار قضاوت ­های امیرالمومنین(ع)» مورد تقدیر قرار گرفت.
لازم به ذکر است آقای حسن پور، رئیس اداره طرح و برنامه پژوهشگاه، به نمایندگی از پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی در این همایش حضور داشت.
کلمات کليدي
برگزیده
 
امتیاز دهی
 
 


مطالب مرتبط

پربازدید ترین مطالب

مطالب مرتبط

پربازدید ترین مطالب
[Part_Lang]
[Control]
تعداد بازديد اين صفحه: 3749
Guest (PortalGuest)

پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامي - دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه قم
مجری سایت : شرکت سیگما