به منظور هم افزایی بیشتر انجام شد:

اولین جلسه مشترک هیات رئیسه دانشگاه باقرالعلوم(علیه السلام) و پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی برگزار شد

اولین جلسه مشترک هیات رئیسه دانشگاه باقرالعلوم(علیه السلام) و پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی برگزار شد

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی، اولین جلسه مشترک هیات رئیسه دانشگاه باقرالعلوم(علیه السلام) و پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی به میزبانی حوزه ریاست و روابط عمومی  دانشگاه برگزار شد .
در این جلسه که با حضور روسای محترم پژوهشگاه و دانشگاه،  معاونان و برخی ازمدیران دو مجموعه برگزار شد در ابتدا حجت الاسلام والمسلمین دکتر مریجی رئیس محترم دانشگاه باقرالعلوم(علیه السلام) ضمن خیرمقدم و تشکر از ریاست و اعضای محترم هیات رئیسه پژوهشگاه در جلسه اظهار امیدواری کرد: همجواری دانشگاه و پژوهشگاه سبب هم افزایی دو مجموعه شود و عاملی برای بهره گیری از ظرفیت  علمی پژوهشی و آموزشی گردد. ایشان در ادامه جلسه پیشنهاد دادند که جلسه مشترک هیات رئیسه دانشگاه و پژوهشگاه به صورت فصلی برگزار شود تا مباحث کلان دو مجموعه، با همفکری در آن مطرح و مورد موافقت قرار گیرد.
در ادامه جلسه حجت الاسلام والمسلمین دکتر لکزایی ضمن تقدیر و تشکر از ریاست محترم دانشگاه بیان داشتند: پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی و دانشگاه باقرالعلوم(علیه السلام) بحمدالله جایگاه علمی مناسبی در مراکز  پژوهشی و آموزشی کشور دارند. ایشان افزودند: همجواری این دو مجموعه قطعا کمک بزرگی در راه رسیدن به اهداف والای دفتر تبلیغات اسلامی خصوصا مسئله محوری و قطب های فکری و فرهنگی دفتر خواهد داشت. حجت الاسلام والمسلمین دکتر لکزایی استفاده از ظرفیت اعضای محترم هیات علمی پژوهشگاه در آموزش و دانشگاه باقرالعلوم(علیه السلام) و همچنین بهره گیری از ظرفیت دانشگاه در امور پژوهشی پژوهشگاه را موجب تقویت دو مجموعه دانستند و اظهار امیدواری کردند که معاونان و روسای محترم پژوهشکده ها و دانشکده ها، با اشراف کاملی که دارند بتوانند برای نحوه همکاری دو مجموعه برنامه ریزی نمایند.

 
منبع:پایگاه اطلاع رسانی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی
كلمات كليدي : هیات رئیسه پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی , حوزه ریاست

تاریخ خبر: 1399/4/7 شنبه
تعداد بازدید کل: 323 تعداد بازدید امروز: 1
 
امتیاز دهی
 
 

[Part_Lang]
[Control]
تعداد بازديد اين صفحه: 324
Guest (PortalGuest)

پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامي - دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه قم
مجری سایت : شرکت سیگما